20041228

tsunami ......

semalam maser aku sembang ngan pecal.. timbul ler satu citer yang aku tak tahu menahu pun.. pasal tsunami yang dah telan ramai manusia kat malaysia ni.. nampaksangat aku dah lamer tak bacer paper.. pecal cakap.. abis ar umah ko..aku cuak giler.. macammaner aku bleh tak tau.. tempat aku plak tue.. penang ngan kedah.. aku riso giler.. takut aper2 jadik kat umah.. tapi aku raser takder ar kot... sebab mak tak call aku ckp aper2 pun.. aku mesej atai.. hampeh akak aku sorang ni..enset ader duer pun tak bleh nak balas mesej aku yang sebijik tue.. mau kalo pakwer dier call..tak nyempat..aku memang terkejut giler.. ramai giler yang maut.. tak sangker mender camtu leh jadi kat negara aku yang aku sayang sangat ni.. aku selalu dengar radio s'pore sebab tue aku tak tau sangat kot..tapi kat saner pun kecoh gak pasal gegaran ari tue.. ramai s;porean yang cakap tu ler petander kiamat..tetiber biler aku dengar cenggitu trus kecut perut aku... aku blum sedia lagi nak mati.. aku memang tak sedia langsung lagi..tapi kiter tak tau biler nyawa kiter akan Allah amek..aku mesti tingkatkan amalan..mesti...harap sumer selamat.. insyaALLAH

No comments: