20041226

in love with amatola..

Selalu merapu pun boring gak..cakap2 berilmu skit arrr, semalam aku bacer aper yek? Jap nak ingat...ha.. pasal kapal terbang, pesawat perang, pasal latest air combat instrument, cubic defence, tactical combat, cambat system of the amatola dan macam2 mender pasal perang.. aku tak tau apesal aku suker mender cam ni…seronok kalo citer pasal perang, aku suker tapi tak bermakna aku suker berperang..aku budak baik.. sangat bersopan.. ye ker..tapi dulu ader orang penah cakap aku ni cam amerika, suker ati ar aku nak jadi aper pun..citer pasal amatola ni, ( kapal perang laut),first trial august 2003, mender ni agak state of the art gak sebab dier punyer bentuk lawa, cam kapal mainan tapi memang serba guner ar, every part ader functions sendiri..aku pun satu hari nak ader kapal perang sendiri.. so orang tokleh buat sesuker hati kat aku… nanti aku bleh motar diorang.... ha...haaa.ha....eksenkamen...

No comments: