20041228

amender ar diorang ni!!

Ari ni cam biaser ar.. aku lepak kat library…muker aku hari2 ader kat library..library mesti bosan tengok aku.. aku pun bosan tengok diri sendiri..petang ni ader lab machine... nasib baik bukan turn aku buat report...lab tue susah.. tapi aku kene gak buat report nanti.. dah aku janji nak tukar lab optic ngan picot.. terpakser ar tunaikan.. tpi takper gak lab machine bleh bawak balik takyah aku nak bertungkus lumus nak buat on the spot..bijok lalu aku ni..kalu hok panda tu panda jugok… tapi sian pulak aku tengok si lobes, dier dapat 3 lab electronic industry yang susah giler… nampak cam unfair tapi dah terlambat..mesti lobes tensen giler..kalo akupun tensen gak..maner taknyer 4 jam buat report pun lum tentu siap..nak wak guaner ak? Ari ni jugak aku kener anta diskasen 4 kat puan naziha.. ader group member pun tak tau maner hilang , awe at least ader wong ngan Stanley.. ok gak.. last2 aku gak kener buat sorang..memuler pecal amek soalan tue.. ingat dier nak buat, ruper esoknye dier kasik kat aku, pastu gareth mintak soalan tue, dier nak but katernyer...tapi aku tak raser dier akan buat full dan antar kat lect.. muker dier pun susah aku nak jumper kat kelas.. aku ingat nak diskus mender ni tapi gareth celebrate krismas, si imamal plak aku pun tak tau maner hilang.. susah tol nak kontek.. mesej tak penahnyer sampai, lam kelas pun jarang nampak muker dier...aku bukannyer aper.. tue sumer markah group, kalo takdiskas mender tue pun takper, at least diorang ader soalan tue dan bleh stadi sendiri.. ni tak setiap kali ader soalan aku yang kener download, terpakse ar aku tiap2 hari jengok website subjek ni, kot2 ader soalan baru.kalo aku antar mender tue kat lect behalf of kumpulan.. mesti aku kener cakap yang kitorang dah diskas mender tue.. tapi kalo tetiber lect panggil slh sorang group member g ajar topik tu kat depan dan dier tak tau.. mau kantoi satu group...unfair ar..susah tol kalo buat kerje reramai ni..aku tak kisah tapi orang lain kisah... ari tue pun aku tak sempat nak mintak signature gareth ngan imamal sebab diorang tak g kelas.. pecal je ader.. so namer aku ngan pecal jer la.. diorang tokleh marah aku.. dah diorang yang tak gi kelas..mampuih aku nak menjwab kalo lect tanyer kenaper due orang jer..serba salah aku...his..runsing..runsing..gapo gak..???awat la lagu ni ...tak sio teman

No comments: