20041227

citer sorang mat saleh yang membencikan

Aku boring2 selak2 majalah lamer aku.. bacer ar newsweek yang aku beli ari tue.. came across satu article pasal jepun.. aperntah tajuk dier...aaa…the dollar deluge tak silap aku..kisah pasal chiner sebenarnyer tapi ader ar citer psal jepun skit.. tetibe aku teringat maser g seminar Japan policies and foreign affairs sem lepas.. best gak walopun aku raser lecturer dari university Tokyo yang bagi talk tu membosankan…bacer balik sejarah aku pun boleh buat… dah ar slow..kalo aku jenis tak minat mau tertido.. aku teringat plak mat saleh yang dok sebelah aku…belagak giler.. heran aper.. sekali dier tanyer soalan orang tak paham soalan dier.. aku cam nak gelak besar jer kt dier..nasib baik badan dier beso.. tue ar blagak sangat.. bajet bagus ar dier matsaleh...bleh blah...

No comments: