20041219

kengkawanku yang kucingtaik!!!

Dah lamer aku tak kontek kengkawan aku maser sekolah dulu… yang still aku kontek just wahida, azah,nazri, apek, bee pun dah hilang, yana pun tak kontek aku, yang lain aku tak tau maner pergi... asrul si buaya darat dengar sekarang tengah mengganaz kat uitm.. banyak peminat dier sekarang, wahida asik sebok ngan projek saner sini, azah pun amek banyak kredit sem ni, krol dengar buat mechanical kat usm, nazri buat electrical cam aku..ari raye dier ader datang rumah aku.. dah ler datang raye ke empat maner aku nak bajet ader orang datang rumah...serabai giler.. ah pedulik aper kengkawan lamer gak..apek dah grad ari tue.. ani om dah kawin.. lagi dahsat..elly? tak tau aper jadi...ramkronik? last aku kuar ngan dier maser second year pastu hilang terus...maria aku still jumpe gak bila aku balik umah, sarbini mungkin dah jadi engineer kot.. zamri masuk tentera..anak buah aku yang bajet ensem tue (ku yeng) ader lepak kat rumah...eksiden maser hari rayer.. bangang tol budak tue.. kata nak sambung lagi..ari tue ader plan nak buat reunion tapi masing2 sebok so tokleh gak...bestnyer kalo bleh balik zaman sekolah...bleh jadi taiko..pader kengkawanku.. kalo korang free masuk ar blog aku..aku bosan ni......

No comments: