20041222

awe cun... fewittt..

awe ader kat sebelah aku nie.... tengah wat aper natah budak sorang nik... surf internet sambil bertenet ler tue.. balik jer kelas ngadap internet... best gak kan????awe kan??/ alamak sok kener antar elektonik nyer diskasen.. bosannyer malam ni kener ar stayup lagi... kan awe kan...?? awe dah ler mater cam panda.. kalo stay up mau jadi cam mayat idup...jangan mara yer awe...aku kutuk ko terang terangan...minggu depan test berkoyan koyan...wah..bisa sekali nih...malam taun baru pun aku ader test lagi... astu terpaser celebrate besday si picot... picot...picot awat la hang pilih aku jadi idola hang... awe kan aderrrr...aper aku nak kasi kat budak ni ntah... ah.. aku takder duit ar nak beli hadiah... besday aku dier tak kasik pun. wat aper aku nak kasik kat dier.. he..he..baik akusimpan duit aku sebab aku dijangkakan, diulang, aku dijangkakan... akan mengekstenkan diri aku untuk jangke maser yang agak lamer.. aku pun malas nak sambung loan...amacam awe? dah siap ker? moh ler kiter balik kalo dah siap....

No comments: