20041224

citer semalam nyer

arrr..aper aku buat semalam ek.. jap nak ingat..mender ntah..bengap tol otak aku ni...
ha..semalam kelas kul 8 aku kuar kul 7 20 .. pas kelas falsafah aku elek jap ngan dak awe.. tetiber datang ler satu awek cun ni.. namer dier fatimah aka broadband ngan pakwe dier zul azwan aka zul yahyer...sembang2 jap pastu diorang duer stadi.. aku ngan awe memuler tue buat emt tapi biler dah duer2 pun dok konpius memanjang.. fedap sangat benti trus sembang.. memuler awe tanyer zul dier ader ak cd filem aper2. zul cakap tekder.. pastu tanyer pasal cd game plak.. awe ni antu game skit aka raja judi yang disegani...zul cakap ehsan ader ar banyak cd game..awepun aper lagi dengar jer ehsan ader.. dier pun terus berbunger lalang.. best ar tue... mau stay up main game.. mater panda jadi ape aku pun tak tau nanti... aku pun gemor gak main game ni tapi aku memang tak suker main game yang ader banyak pakai tikus.. sebabnyer tikus belaan aku tu banyak masalah skit.. aku pun kanyyer suker sangat nak mencuci tikus tue...biorler dier.. maleh aku nak layan..

No comments: