20041224

aku ponteng tutor

gah.gah..ari ni aku ponteng tutor.. semalam penat giler.. satu penat kuliah dari pagi samai petang satu lagi penat jenjalan, satu lagi penat tulis kat dalam ni pastu post tokleh.. pehal ntah komputer tue.. kan salah mender ni.. tapi salah komputer tur r.. aku pun tak tau silap teknik ker aku nik.. ker silap aku ker aku yang silap. ker memang aku yang silap..satu lagi .. semalam maser gap g jusco beli adiah kat dak picot..terpakser ar aku beli yang bawah seploh hengget untuk menjimatkan wang aku yang dah sedia jimat ni..aku ader banyak plan lagi pasni.. maner nak g langkawi lagi.. maner nak bayar yuran kelas jerman lagi.. sumer tu kannyer leh bayar pakai air lior.. kener pakai pitis sumer..maner aku nak simpan lagi.. bleh ker simpan?? aku raser macam tak berjayer jer rancangan murni aku nak menyimpan duit ni..kalo satu ni pun aku tak berjayer post gak.. tak tau ar.. namapak sangat aku yang bodooooo.....

No comments: