20051006

MESEJ POSE

ATAI: selamat menyambut ramadan..bace Quran habis tau..
+kakak aku sorang ni..aku cayang sangat..

IDA: sekian lame kite terpisah..rinduku padamu tidak terkata kusetia menantimu walopun 1001 dugaan mendatang..aku tetap merinduimu..OH RAMADAN AL MUBARAK..SELAMAT BERPOSE
+ingat lagi ko kat aku yer ida..ingat2 lupe..hehe

DERICK: my dear..may God almighty give u strenght through out ur fasting and prayer..i care..
+hmm..no komen...maleh nak komen

BACHOK: aku nak ucap kat hang selamat ari raye..eh..shilap..posheee.. jadilah insan yang berguna..sebab aku tau hang tak mmg tak berguna..:p
+cess..pose2 lagi nak kuang ajo ngan aku...

MARK: may God bless u with His grace..
+tenggelam timbul dak ni..cam biskut..kite tetap geng..

SAPE NTAH: selamat berpuase ...jangan cube nak ngelat tau..
+aku pun tak tau nombor sape nih..biar jer arr

++++ader byk lg aku dah delete...++++++
inasarif: naper family aku sorang pun balas mesej aku...atai jerk yang balas..sebok sgt dah ker..yer arr..sape ar aku nihhh

No comments: