20051101

SELAMAT HARI RAYEEEEE....

Dah lame aku tinggal blog nih..sepanjang bulan Ramadhan aku tak blogging..dan kini tibe saatnyer berhari raye..huhu..sedihhh...raye taun ni tak balik kampung... Di kesempatan 28 Ramadhan ni aku dengan berbesar hatinyer nak ucapkan selamat hari raye Aidilfitri kepada semua muslimin dan muslimat..aku nak buat ucapan skit arr..alang-alang dah tulih panjang nih..

+ ucapan ni aku tujukan kat family aku...family first yg len kemudian :p
selamat hari raye Aidilfitri untuk:
bonda tercinta , adik beradiks seibu maupun tidak seibu (heheh)..Radhi, Yusuf, Sholehah, Ali, Rasyid, Syahani, Samsuri, Samsudin, Azian, Azmah. Untuk my iparss Maryam, Rohani, Khudri, Khadijah, Azizah, Zubaidah, Harisun serta anak2 buah aku yang ampesszz2 belake..Azizan, Azmi, Azhari, Azizul, Siti, Shaharudin, Hanafie, AZhar, Amirul, Faisal, Ella, Syakirah, Atikah n Atilah, Jamil, Lutfi, Shafiq, Shahear, Aliah, A'isyah, Afifah, Ameirah, Ainabiha, Haziq. Arena n Arifah, Ikhwan, Izza as-Farrel, Anis, Aji SYawal, Idina, dan the latest member..BalQis..huhu..penat aku tulis..ade lagi..tak luper untuk menantu2ku..HUhu..Mashitah dan Firdauss..dengan ucapan bile aku nak dapat cucu nih? tak luper sepupu sepapat sepusat sepusingku semua..

+ucapan untuk members aku selamat ari aye kat korang sumer..xclassmate time skolah rendah dan menengah.."bestfriends" aku mase skolah wahida, azah, yana, Ramlah, Faizah, Maria, Salbiah, krool, Sarbini, inallim, asrol, dan sumer2..member2 skang kat utm nik..Awe comeey, Wanewani, Atie, (geng BGR 9494) dan geng JHF 55 dan ...dan tak lupe tuk Deya yg pinjam VCD aku belambak lambaktuh..huhu.. protege aku si picot tuh...dan bla..bla..bla

+untuk SEmua Cikguss aku dulu dan lect2 aku skang..

+Untuk Saper Lagi ek? haaa..semua2... aku puntak tau sape lagi..maklum ler ngah buhsan2 nih..otak tak jalan..

+ dan untuk member2 yang kenal aku...


No comments: