20050930

GET READY FOR......BUDGET 2006

Aku sempat jugak tengok perbentangan budget 2006 tadi lepas balik kelas. Walopun dah separuh jalan tapi aku rase budget tahun ni lebeh kurang jer cam taun2 lepas...takde ape yang special sangat pun. Tu bagi pendapat aku..seorang yang bukan pakar dalam bidang ni. mungkin bagi orang lain tak sama pendapat dengan aku...ape apepun proaspirasi dah menang besar..heheh..aku tak tau ar aku gembire ker tak..sbb aku tak mengundi pun.sesape yang boikot tu..buang karan jer, korang takkan menangnyerrr..ntah ler. ni dah masuk bab lain plak ni.. nak buat ulasan skit pasal pilihanraye ari tuh. Sebab aku rase pilihanraye taun ni yang paling tak glamer. ape taknyer, poster pun takder. sape bertanding pun tak tau, sape menang lagi ar tak tau, pilihanraye pun tak tau bile. nasib baik aku ade bace paper. kalo tak mungkin aku pun tak tau ade pilihanraye.huhuh...tgk2 hari khamis tu bersepah flyers suruh boikot pilihanraye..ape daa? bukan duit photostat jerk..ntah ler..tokleh nak komen byk..nanti kena gam..eheheh

No comments: