20050819

Test lagi petang ni..








awe... aku pinjam sayotak ko...jgn marah ler yeee... sok aku kasik balik..


Petang ni ader satu lagi test.. aku tak sure aku ready ker tak?
yang aku tau aku tak tau amender pun...tibe2 aku terpikir.. krnape aku tanak balik cuti ni? aku tak tau kenape aku tanak balik.. yyang aku tau aku memang tanak balik.. tetibe rindu plak kat mak kat family..ntah kenape tetibe lagi aku cube nak memorize name family members aku..nampak sgt aku dah tak ingat family sendiri..jap aku cube nak ingat..adik beradik aku.. adik beradik satu mak jer ni..abang yee, abang wee, abang chek, abang deen, kak ning, kak cik, atai ngan aku.. tu jer..diorang ader ingat kat aku tak? tak tsu ar..pastu nieces ngan nephews aku capik, cahir, aliah, putih, saper lg ek..fifah, ameira,,,,iwan,farrel,anis...emmm..sape lg ek..biha, haziq,arena,arifa...pastu dina ngan syawal...tue jer ker.. ingat lg aku rupenyer.. aku ingat otak aku ni dah berkarat giler..waras lagi ar aku ni nampaknye... huahuahua... gumbirenyer...gumbira? test dah nk dekat ade mau gumbire lagik? aku tak tau.. ler.. baik aku g bace apo? yg aku beli semalam..........

biler test nk abis ni???????????????????????????????????????????????????????