20050820

hehehe........





come ak? tetiber jer aku terase nak letak gambo ni..muler le nak perasan tu..kalo aku come cam ni kire bagus gak kan? aku semalam ade bace majalah apo? tetibe sampai kat ruangan xxxxxclusive aku teringat kat wanewani..bukan ape die citer pasal barbie dolls.. wane wani suke mender ni..kalo kat bilik die selalu main barbie online tuuu... aku pun tak paham kenaper die suker main mender tu.. just tukat2 baju barbie jer.. pastu g kuar jenjalan.. kalo aku omu 5 6 taun mau aku suker gak kot..tapi sekarang dah tue2 ni tak berkenan plak rasernyer..ye la mungkin dah tak sesuai dgn jiwe rumaje aku ni kot...semalam punyer test boleh tahan.. takder ar terok sgt walopun aku tak beraper nk ingat formula.. tapi aku telah berjaye menyelesaikan sumer soalan... formula salah lain kire.. huahuahua..bahgiernyer hidup kalo selalu cmni..semalam aku tanye eja bile die nk datang sini untuk konvo.. dier ckp 24 aribulan ni.. ok ar tu.. test aku pun dah abis maser tu..bleh ar layan dier baik2.. biaser ar kalo dah jadi tuan umah ni...dah grad dah dier.. aku? aku? aku ?biler lagi?

No comments: