20050717

kisah cpu yang tidak berguner kepader tuanyyer!

maser aku syok2 kat library.. tiba2 dapat satu panggilan misteri dari seorang lelaki.. haa.. cam saspen jer.. takder saspen pun.. si technician yang repair cpu aku tipon.. aku ingat berita gumbira.. tapi dapat cantek punyer beriter sedih...aku ingat cpu aku dah siap ker.. dah bleh maek ker... aper ker.. tapi aper aku dapat... wooo sadis giler... cpu aku memang dah tahap jahanam trus.. dier cakap motherboard aku kener tukar, processor aku pun kener tukar.. tak ker giler namernyer.. kalo aku tukar mother board jer pun dah dekat 2 ratus + processor dalam 480 ( kalo p4 ar)+ upah repair lagi, tak ker botak kepala aku.. so aku balik bilik diskas ngan kengkawan aku camner nak buat ni.. then aku decide baik aku beli baru.. trade-in yang lamer tue beli baru.. takder ar aku nak berabis duit nak repair jer... aku tau tue sumer salah aku.. dulu asal rosak jer aku main sepak jer... siap buat penalti tue yang tak tahan tue.. ni ar akibatnyer.. rosak terus.. tak pasal2 abis duit aku.. minggu nie jer dah dekat seribu duit aku abis.. sumer pun pasal mender2 cam ni ar.. rosak saner sini.. nak repair saner sini.. duit... duit... nasib baik ko sentiaser di sampingku... aku memang tak bleh idup tanper ko.. duit...

1 comment:

Abah Adrian said...

er, kalau pc dah lingkup, motherboard kena tukar, processor pun kena tukar, mcm mana kau nak trade in? ngahahahhaa... adui, sakit perut aku ni... baper kau budget nak beli pc baru, ckp kat aku, kot kot aku leh tolong...