20050713

lamer dah aku tak blogging

dah lamer aku tak blogging.. raser cam maeh plak... kuliah dah start.. aku just carry 18 credits sem ni.. sounds cam banyak .. memang banyak pun... botak aku.. aku tak pernah carry credit samaibyk tue sekali.. paling banyak 17.. cuak gak aku.. bleh ker byk... nanti tak terstadi aku... baru padan muker... sem baru banyak problem baru... komputer rosak...lagi..petang nanti aku ingat nak antar repair.. kalo raser cam critical jer rosak dier.. aku raser cam nak beli baru.. aku tokleh idup ar kalo takder kom...tokleh tenet.. tokleh tgk vcd, tokleh dgr cd, tokleh main game, tokleh buat assignments, sumer pun tokleh.... bosannyerrrrr....

3 comments:

jiGOMorrison said...

engineering? uia?

lilo said...

nope! utm skudai.

Abah Adrian said...

erm... cik pulak yg emo... ngahahha... saya ckp pasal bunuh diri, bukan nak bunuh diri... seriously, if i was into that, i'll already bunuh diri, takyah tulis tulis... its just an eksplaanasi emosi.. rileks... rileks... :) nak kenalan bley? ngahahahha... slmt belajar...