20050718

miss u pa!

15 aribulan yang lepas genap 15 tahun bapak aku pergi menemui Ilahi... aku tak penah raser kehilangan cam aku raser biler dia takder... walopun maser tu aku baru darjah satu.. tapi.......................................................................................................................... alamak, nak nangis plak!walopun dah 15 tahun tapi aku still nangis biler aku ingat kat arwah. walopun aku membesar tanpa arwah tapi.. aku tau dier tetap ader di samping aku untuk melihat kejayaan aku.. aku anak bongsu.. anak manjer.. aku maner penah pisah ngan dier... maser dier ader aper aku nak sumer aku dapat... dier sayang aku..... aku lagi ar sayang kat dier... tak ader lelaki dapat gantikan arwah dalam idup aku... adik janji adik akan jadik orang baik! tak malukan keluarga esp mak... adik akan berusaha.... berusahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................................... suatu hari pasti kiter akan bertemu di syurga....

No comments: