20050906

masalh bertimpa-timpa


haih...awal-awal dah mengeluh...ntah ler..bila aku pikir balik kenapa aku boleh jadi macam ni?..semalam kakak aku msg..aku baru nak tenangkan fikiran..dia msg plak..bukan ckp berita baik..asik2 masalh..bilalah family aku nak aman..nasib baik gak aku tak balik cuti hari tu..kalo aku balik pun sakitkan hati jerr..walopun aku rindu kat mak tapi bila pikirkan keluarga aku yang asik nak berpecah belah tuu..hati aku mula berbelah bagi..aku sayangkan mak..tapi aku tanak balik..kenape bleh jd cmni..kenapa perlu gaduh2..kita kan satu keluarga.?darah daging yang sama..aku kesian kat mak..sedara aku gaduh mak tak pernah masuk cmpor..kesian mak..bila diorang nak sedar aku pun tak tau..mak mengalah pada anak2..aku sedih bila akak aku citer cmtu..tapi aper aku bleh buat..menangis dari jauh..tapi aku tak dapat bantu mak..hati aku pecah mengenangkan semua ni..aku dah ckp ngan kakak aku semalam..kalo tak sebab mak .. dah lame aku tak akan balik umah..raye nih pujn aku tanak balik..biar aku kat sini sengsorang..aku nak lari dari masalah tu semua..masalah kecik yang saje2 nak dibesarkan..aku nak lari jauh2..aku tanak tengok keluarga yang aku sayang hancur depan mate aku..aku sedih..aku sayangkan semua adikberadik aku macam aku sayangkan diri aku sendiri..kenape dengan diorang..tak same ker pikiran diorang ngan aku?kenape harus bercakaran sesame sendiri?kenape? kenape diorang sanggup buat mak mcm tu?aku tahu..mak mesti sedih..tapi mak takkan nangis depan anak2..mak tak perlu nangis..mak tak perlu bazirkan air mate demi anak2..sebab aku akan sentiase bersame mak........aku sayangkan mak lebih dari diri aku sendiri...

1 comment:

Anonymous said...

New technologies rattle radio world
With 30 percent of airtime on U.S. radio taken up with commercials, getting stuck in rush hour traffic can be torturous, especially if you are trying to find some decent music to listen to.
prada handbag Terrific Gifts for Spring and Summer. Many Styles! Shop from our VAST COLLECTION of Handbags today! prada handbag