20050908















aku pening....pening kepala aku nihh..kepala aku pening...adooii..rase cam nak cabut kepala..pastu basuh otak ..kasik berus skit..kalo tak jalan gak aku buat tali skipping..aku dah agak control sys eng. aku dapat skit..duer jer..isk isk sedih gilerrr..orang lain dapat gah lime..aku? duer jer? ni rase cam nak nangis ni..cmner aku nak buat nih..nak drop ker tak..drop ker tak..drop ker tak..YaAllah bantu lah aku.. aku buntu..drop rugi..tak drop lagi rugi...kalo aku fail..lagi terok..kalo aku drop..tak pepasal aku kene extend lg lame..cmner nih..dah tokleh buat keputusan..tapi hati aku berat nak drop..aku tak rase test due dapat baik..aku tak rugi pape kalo aku drop..paling koman extend jer..pedulik aper aku extend..lmbat grad pun takper..janji aku grad..huh...sedih tul..apsal keyboard ni keras ntah?..ilang mood aku..aku drop arr...ok muktamad.. aku drop...droooopp..aku musti drop..subjek tu senang..rugi kalo aku teruskan gak..setengah jln dah nak kantoi..subjek senang pun bleh kantoi..aper da aku nih..yer arr..blaja cam senang tapi test cam bangang..takper arr..bukan rezeki aku..aku tak stadi cukup kot..huh.. saje nak sedapkan ati sendiri..bab bab nak sedapkan hati sendiri mmg kepakaran aku.. huhuh..sedih arrr..naper aku cmni..?bile arr aku bleh lari dari semua bende ni..bile?..sabo jer arr..cobaan sumer ni...cobaan..cobaan...cobaan...cobaan...cobaan...................................................

No comments: