20050915

kredit aku tak cukup 1

huhu.. sedih arr camni..baru jer aku bersemangat nak isi borang praktikal..tetiba aku tgk kredit aku rupenyer belum cukup...isk isk isk..nasib baik aku belum buat surat ngan cv lagi..kalo tak sesia jer usaha aku.. kredit dapat aku baru 89..satu lagi nak cukup syarat 90 kredit..sedihnyer..tapi takper arr..bukan rezeki aku nak buat praktikal taun ni..mungkin taun depan.tak kesah ler tuh..aku pun tak g pun taklimat ari tuh..sebab aku memang rase kredit aku belum cukup lagi..tapi bebudak ni cakap kredit aku 92..aku kire balik 89 jer..tapi sedih gak arr..aku baru berangan nak mintak ngan tnb walopun aku tau susah nak dapat..biar arr..aku dah drop control tadi..tu yang kredit aku merosot jadi 89 tu..tapi takper..aku tak menyesal sikit pun...aku pun bukan nyer bersedia lagi nak buat praktikal..tengok arr camaner..biar aku ready dulu..at least aku tak malukan name baik utm dan aku sendiri..biase arr aku ni bukan sangat pun..budak2 utm lain bijak2...mase praktikal dapat setel problem yang dah lame tertangguh dalam setengah hari..aku blum mampu buat camtuh..

2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lilo said...
This comment has been removed by a blog administrator.