20050912

kalo semua hari semudah hari ni....

aku gumbire hari ini..lab plc senang sangat.. kalo sumer lab senang cmni kan bagus..30 menet dah leh siap..foo kit siap bleh tido lagi.. daripada aku tengok dier tido..aku bagi dier keje.. tolong buatkan akunyer assignment electromagnet..huhu..padan muker dier tokleh tido..ye arr aku kene buat report sengsorang..nasib baik siap awal gile..berkat aku bersengkang mate 11 jam ari tuh buat report sumer keje jadi senang..badan aku lenguh pun aku tak kesah..Alhamdullilah..asignment aku yang tak siap tu pun foo kit tolong siapkan..ni yang buat aku sayang sangat kat lab partner aku ni.. i luv u la foo kit..skang rase cam hilang skit beban aku.. report dah anta.. asignment dah hantar..borang drop dah isi..esok baru aku nak minta tandatangan..bestnyer kalo setiap hari lancar camni....harap setiap hari camni..