20050222

aku dah balik!!!

aku dah balik dari cherating semalam... best gak.. sangkaan aku meleset sama sekali... aktiviti agak santai, so tak presure sangat... malam persembahan aku ngan wonawani dapat satu group.. kitorang berlakon sketsa jadi budak jahat... aku ngan wonawoni kalo bergabung mesti jadi budak jahat... gabungan yang mantap sekali...jagi drug dealer hasut si mangkuk Duan tue... aku pun tak tau si duan tue pehal.. asik nak tergelak jer biler tengok wonawoni.. memang ar muker dier kelakar tapi kalo tengok skit pun dah tergelak.. kritikal namernyer...hari last lawan bina sand castle... tengah panas.. aku sekarang dah cam rentung... gelap sungguh muker aku.. tengah berusaha nak cerahkan balik... nak gelap senang nak cerah bukan senang...tapi berbaloi ar gelap pun ... yang penting aku enjoy.... duit pun mak aku dah masukkan.. lagi enjoyyyyyy... thanks mak.. i luv u!!! muah..muahh..

No comments: