20050109

balik kampung

Ich bin müde .....letih tido..puas ati giler ari ni.. dapat tido dengan tenang.. dah seminggu tido aku tak proper...hari ni aku bantai sehari tido... wah wah wah.... minggu depan balik rumah... cuti seminggu.... kedah me land... here i come....aku tak sabar naktengok sendiri aper keadaan tempat aku.. penang camaner sekarang ek.. cammaner e keadaan butterworth lepas tsunami... sungai acheh yng aku selalu tengok sebab besar dan cantik mesti dah lain... itulah kekuasaan Allah.. Dia nak beri kiter warning.. sebab manusier ni selalu luper bersyukur....alpa.. luper kuasa Allah itu infinite... ....seronok dengan dunia.. luper kiter nanti biler2 pun boleh diambil kembali... selagi kiter dikurniakan hayat... bersyukurlah... yang berdoser.. kembalilah bertaubat kepada ALLAH, masih belum terlambat sebelum ALLAH menutup pintu taubat... maser tu dah tak bleh nak buat aper baru nak kembali ke pangkal jalan.. biler malaikat dah datang nak cabut nyawa.. dah terlambat.....jadi... jangan biarkan hidup anda diselubungi maksiat... maksiat.. maksiat...aku sekadar mengingatkan dirir sendiri.. we are not perfect...

No comments: