20050111

aircond meletup

aku teringat plak maser second year, aku workshop partner ngan atie.. hapi sentiaser.. siap bleh gelak2.. walopun banyak benda pahit gak yang jadi kt kitorang tapi maintain cun jer.. aku ingat maser wiring aircond. mase taknisen nk cek..eksaited giler... tekan jer suis sekali meletup... trkezut giler..dah ler kul 11 malam..memang jelas giler....sumer orang terkejut.. dah cam bom.. atie siap gi lari nyorok belakang whiteboard..aku aper lagi nak buat.. dah aku yang tekan suis.. terpakser ar tersengih jer tepi suis tue.. malu +sedih sebab markah kene potong + bangger giler sebb bukan calang2 org bleh letupkan aircond, aku ngan ati jer berkepkaran dn berpengalaman luas.... wah..wah..wah, sampai biler2 pun aku ingat.. tue pengajaran. lepas tue wiring bender lain semua sukses..

No comments: