20050801

huih penatnyer...

dah pagi ker..? aku layan cd ngan awe sampai kul doblas lebih.. tak sedo sok ader lab kul lapan.. labsheet lum buka lagi nih... haih.. aper ar aku nie.. sempat lagi blogging.. bukannyer aper.. line terok giler.. siang tadi takleh connect langsung...wireless ni memang menyusahkan aku lagi ader ar.. lepas maghrib baru dapat network cantek skit... awe bawak citer gokusen 1.. layan habih lapan cd... puas hati aku dah habis.. lepas tue baru nak cari labsheet.. maner aku letak ntah... cari punyer cari takder.. gelabah giler aku.. camner ni?.. pastu aku teringat yang petang tadi aku lepak bilik wane wani.. mesti aku letak kat bilik dier... aper lagi terpakser bekejar gi bilik wane wani...kul satu pagi.. nasib baik dier blum tido lagi..skang dah setel.. baju dah gosok... labsheet dah dapat... buku dah kemas... blog dah tulis.. satu lagi tertinggal... lab blum stadi... terpakse minta diri dulu..kapish...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments: