20050727

Quiz bangang!

hari nie ader satu kelas jer... so relax gak ar.. tapi tadi ader kuiz.. kelas electromagnet.. macam bangang... separuh jer aku bleh buat..separuh lagi tue aku siapkan tapi aku bleh kompem tak betul.. soaln tue ker bangang .. ker aku yang bangang.. tapi kalo ikut firasat aku.. aku lebih suker cakap aku yang bangang.. bangang sangat ker aku nie... tapi orang alin pun takleh buat gak.. kire aku ok ar... aku amek engineering pun bukan ikhlas.. aku maner minat mender2 cam nie.. dah nie jer peluang aku.. grab jer ler.. walopun aku menyampah giler dengan engineering tapi kire ok ar aku setaraf gak dengan orang lain yang minat bidang nie... dulu aku penah jer pikir aku nie mencuri tempat orang yang lagi layak duduk kat sini..maksud aku orang yang memang suker belajar engineering tapi tak bleh amek.. aku plak tak suker tapi terpakser amek.. kesian orang lain.. tapi aku pun kesian gak.. aku suker sangat georafi dari kecik dulu lagi.. tapi family aku suruh amek sc stream... aku suker masuk hutan tengok binatang main kejar2 cam kat dalam national georaphic tue, gi amazon, tangkap anaconda...buat rumah atas pokok ker...tue yang aku nak.. tspi hidup ni kener ikut pandangan ramai.. lepas spm dulu ingat nak amek law... tue jer duer citer2 yang aku ader... aku ingat bleh dapat satu... tapi satu pun tak dapat.. tak kesah ar.. mender dah lepas... biler ar nak grad.. lepas grad aku nak buat keputusan tanpa orang lain.. nak tentukan idup aku sendiri.. dapat degree.. frame cantik2 letak kat dinding.. aku nak buat bender yang aku suker plak....

1 comment:

Abah Adrian said...

erm, aku dulu pun ingat bercita-cita nak amik law, tapi ayah aku tak kasik.. so lekat la dgn benda alah IT nie, yang takleh nak cari makan lagik skrg... :) erm, bukan aku gelakkan kau aa... sbnrnya, pc tu tak rosak pun, adat org meniaga, dia takkan repair dan cas kau 40ringgit, diaorang akan cari alternatif lain supaya income diaorang masuk, so diaorang ckp la, motherboard kau rosak la apa la, sedangkan nth nth kabel kau je rosak sikit... takpun, power supply yg lingkup, takpun bateri bios.. tapi itu kerja diaorang, semestinya nak dapatkan untung dgn memperkenakan customer dgn cerita-cerita buhung... ntah ahh... janji kau dah dpt pc kau balik... :)